Dwie twarze Kory - poduszka pawillows premium


Od niedawna Kora ma dwie twarze! Obie wiecznie oceniaj膮. 馃槀 S膮 tak samo zamy艣lone i wpatrzone we mnie.. lub w jedzenie..? Tylko jednej z nich nie trzeba karmi膰. 馃槀

Poduszk臋 Pawillows Premium testujemy w ramach plebiscytu Top For Dog 2023  #wsp贸艂pracareklamowa 


Efekt, jaki osi膮gn臋艂a firma kreuj膮c poduszk臋 dla nas przer贸s艂 moje naj艣mielsze oczekiwania! Powiem Wam szczerze, 偶e patrz膮c na Kory pos艂anie nie raz, nie dwa, jestem 艣wi臋cie przekonana, 偶e le偶y na nim, oceniaj膮c mnie z rogu! A to przecie偶 poduszka... Nie s膮dzi艂am, 偶e tego typu produkt mo偶e osi膮gn膮膰 taki efekt!

Ca艂y proces powstania poduszki by艂 dla nas 艣wietnym do艣wiadczeniem. Kontakt z firm膮 by艂 szybki i czu膰 by艂o zaanga偶owanie w przygotowanie wysokiej jako艣ci produktu. Wsp贸lnie zastanawiali艣my si臋 kt贸re zdj臋cie Kory wyjdzie na poduszce najkorzystniej. Poprawia艂am fotki, pr贸bowa艂am.. i dzi臋ki cierpliwo艣ci firmy Pawillows powsta艂a ona! Druga Kora. :D


Musicie uwierzy膰 mi na s艂owo - materia艂 z kt贸rego jest wykonana jest mi臋ciutki niczym... hmmm aksamitna sk贸rka brzoskwini. :) Albo jak jedne z pluszak贸w z mojego dzieci艅stwa. By艂y takie! Z delikatnym meszkiem przypominaj膮cym w dotyku futerko. To jest bardzo podobne wra偶enie! 

Chyba nie musz臋 wspomina膰, 偶e podobie艅stwo Kory i kszta艂t jej g艂owy zosta艂 oddany perfekcyjnie. Przypomina j膮 do z艂udzenia!! Dla mnie jest to wspania艂a pami膮tka na lata. B臋dzie towarzyszy膰 mi w wyjazdach, ale te偶 zdobi膰 mieszkanie. Mog臋 si臋 te偶 do pluszowej Korci przytuli膰, gdy b臋d臋 za ni膮 t臋skni膰.. A zdarza si臋 to cz臋sto. Hmm, mo偶e powinnam j膮 zabra膰 do pracy.... :D


Baaaardzo polecam ten produkt. Zaskoczy艂 nas bardzo pozytywnie i cz臋sto sprawia, 偶e u艣miechamy si臋 widz膮c mordk臋 Korci ukryt膮 w艣r贸d koc贸w i poduszek. Jest to bardzo wdzi臋czny produkt. Bez wahania kupi艂abym tak膮 poduszk臋 na prezent osobie, kt贸ra jest w swoim piesku zakochana bez pami臋ci tak jak my. ;) Aha! I warto wspomnie膰, 偶e firma wykonuje r贸wnie偶 podobizny kotk贸w. :)

Pozdrawiamy!
Dalia i Kora

Komentarze

Popularne posty